وبینارها از بهترین بسترهای بازاریابی هستند

اولین قدم در برگزاری یک سمینار موفق مشخص کردن هدف سمینار، مشارکت کنندگان مورد نظر و سخنران های سمینار است. رایج ترین نوع سمینار، سمینار کارشناسی ارشد است که در خلال برگزاری آن، دانشجویان فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد باید در مورد موضوعی خاص به ارائه یک سمینار کامل به عنوان سخنران با حضور اساتید و سایر دانشجویان بپردازند. در حین مطرح کردن سوالات در مورد موضوع انتخابی به هیچ وجه صحبت های طرف مقابل را قطع نکنید و با آرامش کامل شنونده باشید. این پرسش و پاسخ می تواند به صورت آنی در کلاس صورت گیرد یا اینکه با مطرح کردن سوالاتی پایانی، شنونده ها را به فکر فرو برده و آنها را به چالش بکشید.

معمولاً فرايند تدارك سمپوزيوم بدين نحو است كه از سخنرانان دعوت به عمل ميآيد و با دادن فرصت كافي از آنان خواسته ميشود درباره جنبه خاصي از مباحث مطالبي را تهيه كنند. به منظور ارائه در درس سمینار، باید از نرم افزار پاورپوینت نهایت بهره را ببرید. در این قسمت می توانید از تحقیقات علمی پیشین نهایت بهره را ببرید و با تکیه بر برترین و مناسب ترین مطالعات، دلیلی مستحکم برای موضوع انتخابی ارائه دهید.

یک سمینار می تواند با اهداف مختلفی برگزار شود که این اهداف شامل اهداف تحصیلی، آموزشی یا انگیزشی باشد. برای ویدیو های بازاریابی این امکان وجود دارد که توقف و یا مکث کنید. به گزارش ایسنا، محورهای این سمینار شامل: الکتروشیمی محاسباتی، انرژی های تجدیدپذیر، الکترو شیمی فیریک، الکتروشیمی صنعتی، الکتروشیمی تجزیه، نانوالکتروشیمی، سلول خورشیدی، خوردگی فلزات، بیوالکتروشیمی، الکتروسنتز، پیل سوختی، شکافت آب، هیدروژن، ابر خازن و باتری است.

محتوای اسلاید این قسمت باید با دقت زیادی انتخاب شود چون در این قسمت قدرت و تسلط خود را بر موضوع به نمایش می گذارید. سعی کنید قبل از برگزاری و یا شرکت در یک سمینار از موضوع و اهداف آن اطمینان حاصل کرده و سخنرانی های آن را متناسب با اهداف و رویکرد گردهمایی تنظیم کنید. در سمينارها شركت كنندگان به طور انفرادي يا گروهي تكاليفي برعهده ميگيرند و يافته هاي خود را در جلسات عمومي براي آگاهي از عقايد و توصيه هاي ديگران مطرح ميسازند. یک گزارش بههمپیوسته و گیرا از داستان تحقیق خود تعریف میکند.

دیدگاهتان را بنویسید