وب سایت فروشگاهی چیست؟

دسترسی راحت به اینترنت در سراسر جهان باعث شده است تا روزانه هزاران و یا میلیون ها سرچ در موتورهای جستجو انجام شود در این حالت وب سایتی برنده است که در نتایج جستجو در صفحات نخست قرار گیرد ، زیرا در این صورت به راحتی می توانید تعداد کاربران و مخاطبان بسیار زیادی را به وب سایت خود جذب کرده و علاوه بر معرفی حرفه و مشاغل خود به درآمدزایی بیشتر نیز بپردازید. در این قسمت مشتریان می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کنند.

یکی دیگر از قابلیت های طراحی سایت فروشگاهی، امکان تعریف محصولات به صورت بی نهایت می باشد. در حال حاضر اطلاع رسانی از طریق ایمیل ارزان ترین و کاربردی ترین روش اطلاع رسانی به شمار می رود. در این مواقع اطلاع از خرید به صورت ایمیل می تواند این مشکلات را برطرف نماید.

در حال حاضر در هر نقطه ای از دنیا که مشاهده کنید، همه افراد با هر سن و سالی دارای موبایل هوشمند و یا تبلت می باشند. بدین ترتیب سایت های ریسپانسیو یا واکنش گرا قابلیت نمایش بر روی کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپ تاپ را با کیفیت یکسان دارند. ریسپانسیو به معنی واکنش گرا بودن است. همین امر باعث شده تا گوگل در سال های اخیر قوانین مربوط به ریسپانسیو بودن را تغییر داده و واکنش گرایی را برای همه سایت ها لازم و اجباری بکند.

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو در سال های اخیر ارزش و اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده است. بدین ترتیب چنانچه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو نباشد، هرگز نمی توان در موتورهای جستجو از جمله گوگل جایگاه مناسبی پیدا کرد. راهاندازی یک بنگاه درآمدزایی بهصورت مجازی نیاز به اختصاص بخشی از سود ماهانه به اجاره، هزینه قبض آب، برق و… یکی از امکاناتی که برای همه سایت ها به خصوص سایت های فروشگاهی الزامی است، ریسپانسیو بودن می باشد. یکی از ویژگیهای وب سایتهای فروشگاهی داشتن بخش نظرات برای مشتریان و بازدید کنندگان است. ثبت نظر در سایت های فروشگاهی یکی از بهترین راه ها برای تعامل بین مالک سایت و مشتریان سایت فروشگاهی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید