خودرو mvm x22 پرو 2024-09-13
خرید و فروش خودرو امویام X22 Pro در تهران با بهترین قیمت دیوار
در حال حاضر اکسلنت PRO در بازار آزاد قیمتی برابر با ۷۱۳ میلیون تومان داشته و نسخه کارخانهای آن ۶۰۶ میلیون تومان داد و ستد میشود. ام وی ام X22 پرو (IE) نیز در بازار آزاد قیمتی برابر با ۷۳۰ میلیون تومان داشته و قیمت کارخانهای آن ۶۴۱ میلیون تومان است. از نظر مشخصات فنی، این ام وی ام ایکس 22 ام تی است که پیروز میدان خواهد شد؛ چرا که مجهز به پیشرانهای کماستهلاک است و حجم بیشتری نیز دارد. آیا خودروی ایکس 22 پرو ارزش خرید دارد؟ بررسی مزایا و معایب X22 PRO برای پاسخ به این سوال خیلی مفید است. در همین راستا توجه شما را به مهمترین مزایا و معایب این ماشین شاسی بلند محبوب جلب میکنیم. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی با شما ارتباط برقرار کنند.
چنین تریمی را بیشک خیلی از مشتریان به خاطر جلوه زرق و برقدار میپسندند، اما شاید حس نه چندان جالبی که بهخاطر مصنوعی بودن آن به فرد القا میشود به ظاهرش بچربد. برای صندلیها و پنلهای دربها هم تریم مشکی و نارنجی انتخاب شده است که فضای داخلی را از یکنواختی در میآورد؛ ضمن اینکه احتمالاً بتواند رضایت خیلی از رانندگان جوانتر را جلب کند. پس از معرفی ام وی ام ایکس 22 پرو آپشنال اکنون نوبت به رونمایی و فروش ام وی ام X22 پرو IE رسیده است.
سیستم تهویه ام وی ام X22 پرو دنده ای چه نوعی است؟
همچنین واحد اعداد اعلام شده در تست نفود صدا به کابین خودروها دسی بل (dB) است. ترمز دستی از طریق کنترل الکترونیکی انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که نیروی ترمز به طور یکنواخت به هر چرخ اعمال می شود و در نتیجه اثر پارک را تضمین می کند. گیربکس 9CVT سرعته با تعویض دنده های شبیه سازی شده دارای راندمان انتقال تا 97 درصد و شتاب نرم است. نحوه پرداخت اقساط ایکس 22 پرو ام تی برحسب مدت زمان بازپرداخت و مبلغ پیشپرداخت متفاوت است. تجربه رانندگی، مشخصات فنی، آپشن ها و ویدیو تست و بررسی ام وی ام X22 پرو را میتوانید در ادامه این مطلب مشاهده فرمایید. سلامتیان خودرو محور با بیش از نیم قرن تجربه و حضور در حوزه صنعت خودرو، با 7 شوروم فعال فروش و 2 مرکز تخصصی خدمات پس از فروش در استان اصفهان آمادهی خدمترسانی به همشهریان عزیز میباشد.
امروزه با تورم شدید حاکم بر بازار، مفهوم کلمههایی مثل «مقرون به صرفه»، «اقتصادی» و… کمی مبهم شده است. خودرو MVM X22 Pro هم در اصل جزو کراس اوورهای مقرون به صرفهتر قرار میگیرد، اما در حال حاضر قیمت کارخانه نسخه دنده اتوماتیک آن به حدود 900 میلیون تومان میرسد. همه اینها گفته شد تا در نهایت به این نکته برسیم که اگر این کراس اوور مدیران خودرو را یک محصول اقتصادی در نظر بگیرید، سطح امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی آن باید رضایتبخش باشد. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که شاخصههای تاثیرگذار بر بازار چه روندی را در آینده طی میکنند تا آنوقت بتوان به طرزی دقیق در مورد آینده ایکس۲۲پرو و همچنین شرایط بازار آن در کشور اظهارنظر کرد. عملکرد فرمان کمکی برقی X22 پرو دنده ای خوب و مناسب است و راحتی خوبی را به راننده می دهد.
طرح رینگهای تغییر کرده است و به جز این تفاوت دیگری میان ام وی ام X22 پرو دنده ای و ام وی ام ایکس 22 دندهای ساده نمیتوان یافت. روی دیفیوزر پایین سپر نیز دو خروجی اگزوز قرار دارند که البته واقعی نیستند و تنها برای القای حسب اسپرت افزوده شدهاند. درباره مشخصات فنی و پیشرانههای احتمالی ام وی ام X22 فیس لیفت فعلا اطلاعاتی در دست نیست، ولی به احتمال زیاد شاهد تغییرات خاصی در این بخشها نخواهیم بود.
براساس اطلاعات موجود در سایت مدیران خودرو، X22 جدید با پیشرانهی یک لیتر توربوشارژ بهجای موتور ۱/۵ لیتری در مدل پیشین، تولید خواهد شد. قدرت این پیشرانهها مشابه خواهد بود اما موتور توربوشارژ جدید، حدود ۱۵ نیوتنمتر گشتاور بیشتر خواهد داشت. ایکس ۲۲ پرو اتومات لااقل ۱۰۰ تومن بزار روش.آدم عاقل اتوماتیک رو با دستی عوض نمی کنه. برخلاف بسیاری دیگر از فیسلیفتهای ارائه شده در بازار ایران، x22 pro علاوه بر تحولات ظاهری دستی هم به داخل محفظه موتور خود کشیده و یک موتور گیربکس جدید را در این قسمت سکونت داده است. همچنین در نمای جلو x22 پرو دنده ای دیفیوزر جلو را مشاهده می کنیم که به رنگ نقره ای و در زیر قسمت پلاک قرار گرفته است.
از آن زمان تاکنون، من هزاران مطلب مختلف در حوزه های متفاوت نوشتم و با رسانههای مختلفی همکاری کردم. جای شما در این لیست خالی است، فروشگاه خود را در معرض دید بیش از یک میلیون کاربر روزانه زومیت قرار دهید. دوست عزیز من یه ام جی 6 مدل ۲۰۱۲ توربو دارم تا حالا یه بار هم بابت توربوشارژر هزینه ای نکردم . بوست توربوی ماشین منم از همه اینها بالاتره تازه .به نحوه نگهداری و سرویس ماشین مربوط میشه بیشتر و البته کیفیت بنزین موثره ولی نه دیگه هر شش ماه مبلغی که فرمودید .
طراحی ظاهری ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک
بیمه خودرو ایکس 22 پرو ام تی در فروش اقساطی شامل بیمه بدنه و شخص ثالث میشود. در نمای عقب طراحان در شکل سپر بازنگری نموده و خروجی اگزوز را اکنون با آن یکپارچه کردهاند. جالب آنکه در این بخش دو خروجی اگزوز دیده میشود که به احتمال قریب به یقین هر دوی آنها نقشی صرفا تزئینی دارند. روی داشبورد و پنلهای دربها هم نوعی تریم شبیه به فیبر کربن به کار رفته است.
پرو کراساور ام وی امX22 ،خودرویی با طراحی اسپرت و جوان پسند
خودروی ام وی ام X22با طیفی از امکانات رفاهی قابل توجه، میتواند نمایشی واقعی از لحظات پر شور و نشاط و حس جوانی را برای سرنشینان فراهم کند. خودروی MVM X22PRO طراحی اسپرت و منحصر به فردی دارد که به خاطر این سبک ظاهرش به سرعت نظر قشر جوان را به خود جذب میکند. عملکرد پیشرانهی خودرو MVM X22PRO در سطح قابل قبول نسبت به سایر رقیبان قرار دارد.
بنابراین اگر عادت به رانندگی در ترافیکهای طولانی ندارید، ام وی ام X22 پرو دنده ای یک هاچبک کراس مطلوب برای شما خواهد بود. حداکثر راندمان موتور ام وی ام X22 پرو دنده ای 116 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور هستند. این ارقام تفاوت چندانی با خروجی موتور یک لیتری سه سیلندر توربوشارژر نسخه اتوماتیک ندارند، بنابراین در آینده نزدیک شاهد رقابت تیپ دندهای و اتوماتیک ام وی ام X22 پرو از نظر شتاب و کشش خواهیم بود. همانگونه که انتظار داریم، گیربکس پنج سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت به چرخهای جلو را در این خودرو برعهده دارد.
با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام فرم را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. بسیاری از عناصر افقی، از جمله چراغ های عقب دودی توخالی سه بعدی، خطوط کاراکتر عرضی و تریم های عرضی در قسمت پایین سپر عقب، در عقب خودرو، حس استواری و عظمت را افزایش داده اند.
در حال حاضر اختلاف قیمت این محصول در کارخانه و بازار چیزی نزدیک به ۹۰ میلیون تومان است. جالب است بدانید که نسخه IE اردیبهشت ماه امسال بهایی برابر با ۶۷۵ میلیون تومان داشته است و در طی ۷ ماه یک رشد قیمت حدودا ۶۰ میلیونی را تجربه کرده است. به هر حال جادههای کشورمان پر شده از کراس اوورهای چینی که قیمتهای مناسب و امکانات جذابی دارند. یکی از جذابترین خودروهایی که هماکنون میتوان از برند چری نام برد، ام وی ام X22 است که در خود چین و بسیاری از کشورهای همسایه با نام چری تیگو 3 یا چری تیگو 2 شناخته میشود. بیش از هر چیز دیگر، جلو پنجره این خودرو به چشم میآید که با طرحی کهکشانی نمای زیبا و مدرن برای آن به ارمغان آورده است. چراغهای اصلی خودرو نیز روی سپر قرار گرفتهاند و جای خود را به دو چراغ دی لایت ریز و کشیده روی کاپوت دادهاند.
طبق آگهیهایی که برای فروش ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای در فضای مجازی منتشر شده، این شاسی بلند در بازار ایران حدود 800 میلیون تومان قیمت دارد. گفتنی است قیمت کارخانه این خودرو 706 میلیون و 700 هزار تومان بوده که نشان میدهد بین قیمت بازار و کارخانه این خودرو اختلاف 93 میلیون و 300 هزار تومانی وجود دارد. چنین اختلاف قیمتی حاکی از آن است که مالکان این خودرو بر خلاف گذشته برای آن قیمتهای نجومی را تعیین نکردند. کراس اوور X22 Pro در دسته محصولات اقتصادی قرار میگیرد که بایستی در انتظارات از طراحی به آن توجه داشت. با این حال، این خودرو کماکان طراحی هیجانانگیزی دارد که کمتر از یک محصول در رده آن انتظار میرود.
ام وی ام X22 یک خودروی هاچ بک کراس چینی و یکی از محصولات برند چری است که اکنون بیش از ده سال از عرضه آن به بازار می گذرد. این خودرو توسط شریک تجاری چری در ایران یعنی مدیران خودرو در بازار ایران تولید شده و با برند ام وی ام عرضه می شود. نسخه های اولیه ام وی ام X22 در اوایل ۹۰ شمسی وارد بازار ایران شد و توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند. صفحه آمپر تغییر کرده و به حالت متعارف آنالوگ درآمده است که البته خیلی هیجانانگیز نیست و انتظار ما را که حضور نمایشگر تمام دیجیتال در این بخش بود، برآورده نمیکند. حجم صندوق عقب ایکس ۲۲ پرو نیز معادل ۴۲۰ لیتر است که تقریبا در حد متوسط به بالا قرار دارد. در نمای جانبی ام وی ام X22 پرو دنده ای، تغییرات خاصی نسبت به نسل اول این خودرو مشاهده نمیشود.
غربیلک فرمان ظاهری شبیه به دیگر محصولات جدید مدیران خودرو پیدا کرده و همچنین طرح کلی فرمان نیز به D کات تغییر پیدا است. داشبورد میانی هم به کل تغییر کرده و اکنون شاهد یک سیستم مالتی مدیا جدید با یک صفحه نمایش بزرگتر هستیم که با زاویه کمی به سمت راننده کشیده شده است. کراس اوور مذکور از سال 2016 میلادی به بازارهای جهانی معرفی و سپس عرضه شد و به ایران آمد. چهره و ظاهر ایکس 22 معمولی نسبت به خودروهای داخلی بهروزتر و مدرنتر بود و همین مورد باعث شد استقبال زیادی از آن شود. از طرف دیگر مدیران خودرو سعی کرد با حربه شرایط اقساطی، این ماشین را به مشتریان خود بفروشد و موفق هم شد. اگر تجربهی حضور در کابین X22 اصلی را داشته باشید، با دیدن داشبورد و فرمان ایکس ۲۲ پرو، شگفتزده خواهید شد.
براساس اخبار منتشر شده توسط منابع آگاه مدیران خودرو در حال انجام تستهای ام وی ام X22 پلاس یا X22 پرو است و این خودرو به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد. چهره ام وی ام X22 نسب به گذشته کاملاً تغییر کرده و نمای جلویی آن خشنتر و به روزتر شده است. چراغهای جلویی ام وی ام X22 کشیده و باریک است و در کنارههای سپر چراغهای مهشکن دیده میشود.
شرایط فروش ام وی ام منتشر شد [اسفند 1403]
X22 پرو دنده دستی دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهینه سازی شده با حداکثر قدرت ۱۱۶ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۴۳ نیوتن متر است. گیربکس این مدل هم از نوع ۵ سرعته دستی است که نیروی تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ های جلوی این خودرو می فرستد. چینیها فیس لیفتهای جذابی راهی بازار میکنند و تغییرات محصولات آنها در این زمینه محدود به اضافه شدن چند آپشن ساده یا چراغهای جلو و عقب خودرو نمیشود. ام وی ام ایکس 22 پرو دندهای به لحاظ نسل قبلی خود و از نظر فنی دچار دگرگونیهای بسیاری شده است. ام وی ام ایکس 22 نسخه پرو از یک پیشرانه کمحجم 1 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ برای تامین قوای محرکه خود بهره میبرد. این پیشرانه توانایی تولید قدرت 102 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن متر را دارد که نیرو محرکه تولیدشده توسط آن به واسطه یک گیربکس متغیر پیوسته یا سی وی تی 9 سرعته (مصنوعی) به محور جلو ارسال میشود.
به صورت کلی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده ای یا همان ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT طراحی مشابه x22 pro دارد. این خودرو ظاهری اسپرت و جوان پسندانه دارد و طراحی آن حس خوبی را به بیننده منتقل می کند. در نمای جلو این خودرو جلو پنجره بزرگ و کهکشانی را میبینیم گه نشان ام وی ام در وسط آن قرار داده شده است. کابین ام وی ام X22 پرو دندهای تغییرات گستردهای در مقایسه با نسل اول خود کرده است. نمایشگر جدید و فرمان دیکات، دو تغییر بزرگ وی ام X22 پرو دنده ای در مقایسه با نسل نخست این خودرو هستند. داشبورد میانی این خودرو نیز کمی به سمت راننده متمایل شده تا او کنترل بیشتری بر کابین داشته باشد.
مشخصات فنی موتور
وباپلیکیشن یا PWA دیوار سرویسی است که نصب آن، استفاده از دیوار را بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن و بهروزرسانی و تنها با کلیک روی آیکون آن فراهم میکند. در نسخهٔ وباپلیکیشن نیازی به دانلود و بهروزرسانی نیست و کاربران iOS و اندروید با دسترسی به آیکون اپلیکیشن در کنار سایر اپهای موبایل خود میتوانند از آن استفاده کنند. هر تایر دارای یک سنسور فشار تایر است که فشار و دمای تایر را از طریق سیگنالهای فرکانس رادیویی بیسیم نشان میدهد و به طور موثر از تصادف جلوگیری میکند.
جک S3 از سال 1396 با همین مشخصات و چهره به تولید میرسد و از نظر قیمتی نیز در سطحی مشابه با ام وی ام X22 قرار دارد. رقابت ام وی ام X22 پرو و جک S3 در آینده نزدیک رقابت ظاهر و پیشرانه خواهد بود. ام وی ام X22 پرو با ظاهر جذاب و اسپرت و پیشرانه توربوشارژر توجه دوستداران شتاب را به خود جلب میکند، در حالی که جک S3 با پیشرانه تنفس طبیعی کمدردسر و فضای بزرگتر مصرفکنندگان محتاط را به سمت خود میکشاند. همچنین بد نیست از سایپا آریا به عنوان یکی از رقبای احتمالی ام وی ام X22 پرو یاد کنیم، خودرویی که هنوز به بازار عرضه نشده است اما در صورت قیمتگذاری مطلوب میتواند بار دیگر هیجان را به این بخش از بازار برگرداند. شرکت مدیران خودرو اواسط دهه 90 کراس اوور جمع و جور جدیدی با نام ام وی ام ایکس ۲۲ را به بازار معرفی کرد که در بازارهای دیگر بهعنوان تیگو ۲ یا تیگو ۳x شناخته میشد. این خودروساز بخش خصوصی سپس در سال ۱۴۰۰ اقدام به عرضه نسخه جدید همین کراس اوور با نام ایکس ۲۲ پرو (۳x پلاس) کرد؛ ابتدا در تیپ اکسلنت و از سال گذشته در تیپ IE اتوماتیک.
در این نسخه نیز تریم داخلی به صورت مشکی نارنجی بوده و متریال نیز کیفیت مطلوبی دارند که یک نکته مثبت محسوب می شود. همچنین از نظر فضای داخل کابین هیچ تفاوتی میان این نسخه با نسخه قبلی وجود ندارد و همچنان فضا برای چهار سرنشین قابل قبول است. ام وی ام X22 پرو در درون کابین خود هم تغییرات چشمگیری را به همراه داشته و نسبت به نسل قبلی داشبورد به مراتب بروزتر و جذاب تری دارد.
پنل پشت فرمان هم، با طرحی بسیار شبیه به نمونهی موجود در X33، ارائه میشود که دارای کامپیوتر سفر و یک صفحه دیجیتال کوچک برای نمایش اطلاعات فنی خودرو است. عدم انتقال قدرت از موتور به گیربکس، شتابگیری بسیار ضعیف، مشکل برقی، مشکل کولر، مشکل هواگیری باک. نمای جانبی از زیر تیغ قلم طراحان جان سالم به در برده و به جز یکی دو مورد جزئی، تحول چشمگیری در آن به چشم نمیخورد. متاسفانه در نمای عقب نیز که انتظار داشتیم حداقل نوع طراحی چراغها و سپر متناسب با قسمت جلو تغییر کند و تا حد زیادی بهروزرسانی شود، تحول دلچسبی به چشم نمیخورد.
شرایط فروش خودروهای فونیکس – اسفند 1403
ام وی ام X22 پرو دنده ای ظاهری همانند نسخه اتوماتیک دارد و در حقیقت نسخه فیسلیفت نسل پیشین این خودرو به حساب میآید. با این حال در بحثهای تجهیزات رفاهی و مشخصات فنی، تفاوتهای بسیاری میان ام وی ام X22 پرو دنده ای و اتوماتیک مشاهده میشود. نسل نخست این خودرو در ایران بسیار محبوب و پرفروش بود، حال انتظار میرود نسل دوم این خودرو نیز بتواند موفقیتهای ام وی ام ایکس 22 را تکرار کند. مطابق شنیدهها و حدس و گمانها، قیمت تقریبی ام وی ام X22 پرو در بازار حدود 550 میلیون تومان خواهد بود. امروزه و به دلیل بازگشت تحریمها بسیاری از این رقبا حذف شدهاند و تنها جک S3 در بازی باقی مانده است.
شرکت مدیران خودرو سرانجام نخستین سری از شاسی بلند ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای را به دست مشتریان رساند. در همین راستا فعالان بازار در آگهیهای فروش خود، قیمت این خودرو را در بازار نیز تعیین کردند. در ادامه ضمن بررسی اختلاف قیمت MVM X22 Pro MT در بازار و کارخانه، با مشخصات فنی و امکانات آن نیز آشنا خواهیم شد. همانطور که اشاره شد، مدیران خودرو در سال 1401 تیپ جدیدی با نام IE را جایگزین تیپ اکسلنت قبلی کرد و یکی از سوالات متداول درباره این کراس اوور به همین تفاوت های بین تیپ اکسلنت و ie بر میگردد. تیپ جدید IE در زمینه طراحی یا مشخصات فنی تفاوتی با تیپ قبلی ندارد و صرفاً امکانات بیشتری برای آن در نظر گرفته شده است.
شبکههای اجتماعی دیجیاتو سریعترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. راهنمای خرید و تست بررسی ام وی ام X22 را می توانید از طریق لینک های مربوطه مطالعه فرمایید. سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است. البته از نظرات سورنا و دفاعی که دارن از این ماشین میکنن و جواب هر کسی که بد گفته رو میدن مشخصه مصرف کننده نیستن.
امویام X22 Pro IE، اتوماتیک مدل اسفند ۱۴۰۱
ام وی ام X22 پرو را می توان در نسخه دنده ای رقیب رنو ساندرو استپ وی، ام وی ام X22 دنده ای قدیمی، پژو 207i پانوراما دنده ای و… دانست. همچنین نمونه اتوماتیک این خودرو با محصولاتی چون بک X3 پرو و جک S3 رقابت می کند. ثبت نام جدید ایکس 22 پرو ام تی فرصتی ایدهآل برای داشتن این خودرو با شرایط پرداخت نقدی و اقساطی منعطف است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مراحل ثبت نام و خرید ایکس 22 پرو ام تی با ما همراه باشید. اگر بهدنبال خرید ایکس 22 پرو ام تی هستید، اکنون بهترین زمان برای ثبت نام و استفاده از جدیدترین شرایط خرید این خودرو است. با شرایط ثبت نام خودرو ایکس 22 پرو ام تی، شما میتوانید بهراحتی مراحل ثبت نام و خرید خود را تکمیل کنید و از امکانات ویژه بهرهمند شوید.
این مدل دارای از گیربکس CVT با ۹ دنده مصنوعی بهرهمیبرد که با فشار دادن پای خود بر روی پدال گاز، متوجه عملکرد قابل توجه سیستم گیربکس این محصول خواهید شد. برای دانستن تفاوتهای نسخه دندهای و اتوماتیک در بخش مشخصات فنی لازم به ذکر است که حجم موتور نسخه دندهای ۱. برای دانستن تفاوتهای نسخه دندهای و اتوماتیک در بخش مشخصات فنی لازم به ذکر است که حجم موتور نسخه دندهای ۵. حدود پنج سال پس از عرضه نسل اول تیگو 2، نسل دوم این خودرو با پسوند پرو به بازار عرضه شد.
در کابین، نمایشگر لمسی ۹ اینچ فراتر از انتظار مشتریان از یک کراساور کوچک چینی است. سوار ماشین X22 PRO که میشوید نیز با تغییرات قابل توجهی نسبت به ایکس 22 روبهرو میشوید. پنل مرکزی داشبورد کمی به سمت راننده چرخیده است تا دسترسی راحتتری را فراهم کند. بسیاری از دکمههای پنل مرکزی نیز حذف شده و جای خود را به دکمههای لمسی دادهاند. انتتخاب مانیتور 9 اینچی با رابط کاربری جذاب تفاوت X22 با X22 PRO را بیشتر نمایان میکند.
نرم شیک راحت اکتان بریزید حتما اگر بنزین سوپر گیر نیومد ، نکته اش فقط همینه . با نگاهی به نمای جانبی و عقب X22 و X22 PRO هیچگونه تغییر ملموسی را مشاهده نخواهید کرد. البته اگر از کنار رینگهای 16 اینچی X22 PRO که طراحی زیباتری دارند، عبور کنید. میزان مصرف سوخت ام وی ام X22 پرو دندهای هم در سیکل ترکیبی حدود 7 لیتر برای هر 100 کیلومتر است. ام وی ام X22 پرو یک هاچبک کراس است که در گروه خودروهای اقتصادی کلاس B قرار میگیرد و برای استفاده شهری مناسبتر است در حالی که نیاز خانواده را برای مسافرتهای بین شهری نیز برآورده میکند. مدیران خودرو پس از انتشار شرایط فونیکس، شرایط فروش ام وی ام را نیز برای اسفند 1403 منتشر کرد.
در بخش مشخصات فنی ام وی ام X22 پرو دنده ای نیز شاهد یک فیسلیفت از نسل قبلی هستیم. پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی زیر کاپوت این تیپ قرار دارد که از نسخه قبلی به ارث رسیده است. با این حال پیشرانه ام وی ام X22 پرو دنده ای اکنون قدرت و گشتاور بیشتری تولید میکند. بنابراین برخلاف تیپ اتوماتیک این خودرو که موتور یک لیتری توربوشارژر دارد، در ام وی ام X22 پرو دنده ای از موتور حجیم و تنفس طبیعی استفاده شده است. استفاده از این پیشرانه باعث میشود استفاده از این پیشرانه باعث میشود تا پیچیدگیهای فنی ام وی ام X22 پرو دنده ای در مقایسه با نسخه اتوماتیک کاهش یابند و همچنین هزینههای نگهداری آن برای مالکان کمتر باشد.
همچنین حرکت های عرضی این خودرو تا حد قابل توجهی به صورت مکانیکی خنثی می شوند و گاهی سیستم کنترل پایداری الکتریکی به کمک می آید. باید گفت که این خودرو پایداری بهتری از ام وی ام ۳۱۵ دارد، اما همچنان در بحث هندلینگ زیاد ایده آل رفتار نمی کند. اما به خاطر ساختار سیستم تعلیق عقب، تا حدی ضربه ها از جاده به سرنشینان عقب منتقل می شود.
شرایط فروش تیگارد X35 پلاس – اسفند 1403
داشبورد خودرو از قسمت میانی اندکی به سمت راننده متمایل شده است تا او کنترل بیشتری بر اجزای کابین داشته باشد. مجموعه نشانگرهای خودرو نیز کاملا تغییر کردهاند و اکنون طرح معمول آنالوگ را در این بخش شاهد هستیم. همراه با تغییر سایر ادوات کابین، تنظیمات سیستم تهویه نیز کنترلرهای جدیدی دارند. با این حال طرح روکش صندلیها و تو دریها، همانند نسل اول این خودرو از دو رنگ مشکی و نارنجی تشکیل شده است.
در این صورت چری 3X پلاس نیروی خود را از موتور 1.5 لیتری سابق دریافت خواهد کرد. برخی نشریات مدعی هستند خروجی این موتور در 3X پلاس از 105 به 116 اسب بخار افزایش یافته است. این درحالیست که هر دو خودرو به ترمزهای قدرتمندی مجهزند که توقف از سرعت یکصد کیلومتر بر ساعت را در ۴۴ متر ممکن میسازند. تهویه الکتریکی دستی، دوربین و سنسور پارک عقب، دو کیسه هوا، سانروف، سامانه کنترل در سربالایی و سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد، تریم داخلی چرم و فرمان کمکی برقی.
{هزینه تعمیر واشر سرسیلندر خودرو در سال 1403
|}ام وی ام X22 پرو دنده ای در مقایسه با نسل قبلی خود شاهد تجهیزات بیشتری است که از جمله آنها میتوان به گرمکن صندلیها، آینههای تاشو برقی و نمایشگر بزرگتر اشاره کرد. تصاویر موجود نشان میدهند در طراحی این نسخه چری نگاهی دقیق به محصولات اخیر هیوندای به ویژه مدلهای کونا و سانتافه داشته، چرا که دماغه خودرو به وضوح کراساوورهای مذکور را در ذهن تداعی میکند. چراغ های بالا که به صورت نواری قرار گرفته اند ولی چراغ های روشنایی اصلی نیستند بلکه چراغ های روشنایی روز یا همان دی لایت ال ای دی هستند. در مورد هندلینگ و کیفیت سواری هم میتوان گفت که گرچه ضربات وارده به کابین در اینجا تا حدودی کمتر شده اما باز هم احساس خشکی تا حدودی سرنشینان عقب را اذیت خواهد کرد.
{ام وی ام X22 پرو IE ؛ قیمت، مشخصات فنی و امکانات ایکس 22 جدید
|}ایکس 22 پرو به موتور 1 لیتری توربو مجهز است که توانایی تولید قدرت 107 اسب بخار را دارد که قابل قیاس با موتور ۱.۵ لیتری و فاقد توربویی است که در مدل اولیه این خودرو نصب شدهاست. همچنین گیربکس این خودرو 9 سرعته CVT است که پیش از این نیز در چری آریزو ۶ و آریزو ۵ توربو فیس لیفت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. به هر روی مدیران خودرو قیمتی در حدود 600 تا 640 میلیون تومان را برای این کراس اوور کامپکت شهری در نظر گرفتهاست (بسته به نوع خرید و شرایط فروش اعلامی) که البته رقمی نسبتا بالا در شرایط فعلی بازار محسوب میشود. طرح رو کش صندلیها و تو دریها تغییری نکرده و مانند خودرو ایکس ۲۲ از دو رنگ مشکی و نارنجی تشکیل شده است. ام وی ام ایکس ۲۲ پرو یک کراس اوور فوقالعاده جمعوجور یا هاچبک کراس محسوب میشود.
اگر دنبال یک خودروی شاسی بلند قیمت مناسب، با طراحی خاص و امکانات معقول هستید،ام وی ام ایکس 22 میتواند یکی از این گزینهها باشد. سومین تغییر بزرگ ام وی ام X22 پرو نسبت به نسخه پیشین زیر کاپوت این خودرو قرار دارد. موتور یک لیتری توربوشارژر سه سیلندر جایگزین موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی قبلی شده است تا عملکرد خودرو اقتصادیتر و پاکتر از گذشته شود. همچنین گیربکس اتوماتیک CVT با نه دنده مصنوعی وظیفه انتقال قدرت را در ام وی ام X22 پرو برعهده دارد و جایگزین گیربکس چهارسرعته اتوماتیک قبلی شده است. این گیربکس پیش از این در چری آریزو 6 و چری آریزو 5 جدید نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. ام وی ام X22 پرو دندهای جدیدترین مدل X22 پرو بوده و پس از نسخه اتوماتیک در سال ۱۴۰۲ توسط مدیران خودرو به بازار عرضه شده است.
در تصاویر سایتهای خارجی، X22 جدید همراه با پنل تمام دیجیتال پشت فرمان نیز وجود دارد. این تجهیزات احتمالا در آینده به صورت سفارشی برای خودروی مونتاژ ایران فراهم خواهم بود. خیلی از خودروسازان معروف ۳ سیلندر توربو تولید می کنند.اگه خراب شد بیمه هم که هست. به هیچ عنوان خریدش عاقلانه نیست .هر کی گفته خوبه دلال این خودروی چینی هست یک کراس آور بسیار ضعیف چینی هست دیگه . کامپیوتر سفری هم بین دو دایره مدرج قرار گرفته و اطلاعات مربوط به طی مسافت و میزان مصرف سوخت را نشان میدهد.
قیمت خودرو mvm